Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک

سه‏ شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 22:28   |   2160 بازدید

کابینت کلاسیک

یک شنبه 12 فروردین 1397 ساعت 0:40

کابینت کلاسیک
کابینت کلاسیک از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه می باشد که برای فضاهای مسکونی و فضاهایی که سبک کلاسیک دارند استفاده می شود.
در واقع کابینت های کلاسیک ، کابینت هایی هستند که روی درب آنها حکاکی هایی صورت گرفته و با توجه به نوع طراحیشان مصالح مورد استفاده ترکیبی از چوب ، شیشه و یا فلز می باشد . که ترکیب هنرمندانه این مصالح درکنارهم زیبایی خاصی را به فضای داخلی می بخشد.
از ویژگی های مهم کابینت کلاسیک ، تداعی آشپزخانه تمام چوبی است . این کابینت ها به گونه ای طراحی میشوند که بیشترین استفاده از فضای آشپزخانه را داشته باشد کابینت های کلاسیک را با طرح های ساده تر می توان در آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک هم مورد استفاده قرار داد.

http://mehradak.ir/upload/3385429772b9490b8891980027d5efcd.jpg
کابینت کلاسیک سفید
کابینت کلاسیک
سفید از پرطرفدارترین نوع در انواع سبک های طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه می باشد که می توان گفت دلیل محبوبیتش بیشتر به دلیل رنگ سفید آن می باشد چون فضای داخلی را بزرگتر از آن چه هست نشان میدهد.

http://mehradak.ir/upload/8aaf96066546441cb6a7ca3ee29f361d.JPG
کابینت کلاسیک ممبران
نسل جدید کابینت های کلاسیک کابینت ممبران است در واقع کابینت های ممبران نسبت به کابینت های کلاسیکی که تزئیناتشان دستی انجام میشود مقرون به صرفه تر است . چرا که حکاکی های آن به وسیله دستگاه های سی ان سی صورت میگیرد . به کابینت های ممبران کابینت های سه بعدی هم می گویند.

http://mehradak.ir/upload/8e838ab834f940218a298c00ded5dd39.jpg
کابینت های کلاسیک رومی
تفاوت کابینت کلاسیک رومی با کابینت ممبران را می توان در نوع حکاکی های روی دربشان دانست . عموماً در طرای کابینت کلاسیک رومی از طرح هایی مانند ستون های نمای رومی استفاده می شود که جلوه و شکوه خاصی به دکوراسیون داخلی خانه می بخشد.
کابینت کلاسیک
از درهای ساده در تعدد زیاد تشکیل شده است. با چیدمانی ساده و متقارن ،با نقش و نگارهایی بر روی آنها ، همه اینها به همراه تاج ، پاخور و چراغ هایی هستند که جزئیات روی آنها خودنمائی میکند.با تعاریف و مثال های بیان شده میتوان گفت طراحی کابینت آشپزخانه به صورت کلاسیک چیزی جز طراحی که اصول آن کپی برداری شده از  طبیعت و معماری کهن است . این دو اصل عبارتند از جزئیات و شلوغی همراه با نظم دقیق ، که حتماً بایستی در هنگام طراحی داخلی کلاسیک مد نظر قرار داد.
اصول طراحی کابینت کلاسیک
 
۱- چیدمان و طراحی کابینت کلاسیک باید بر اساس اصول قابل پیش بینی شکل بگیرد به این صورت که با مشاهده سمت چپ آشپزخانه چیدمان سمت راست قابل پیش بینی باشد.
۲از رنگ هایی استفاده نمایید که در قدیم مرسوم بوده است مثلاً طرح چوب و رنگ سفید کاملاً  برای این کار مناسب است و استفاده و ادغام رنگ هایی همچون سفید و قرمز به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
۳از شلوغ کردن و پرکردن فضاهای خالی ترسی نداشته باشید به شرطی که نظم دقیق سر لوحه چیدمانتان باشد.
۴استفاده از ویترین همراه با قاب ، تاج ، پاخور ، لبچراغ و مخصوصاً هود به سبک مطبخ های قدیم  توصیه می شود.
۵آبجکت هایی همچون یخچال (به خصوص رنگ نقره ای که بسیار در بازار امروز مرسوم می باشد) ، فر ، فرگاز، مایکروفر ،‌مایکروویو به سیستم کلاسیک بودن آشپزخانه صدمه میزند . حتی الامکان از گاز صفحه ای استفاده کنید و آبجکت های نام برده شده را در داخل قاب و به صورت دور پوش قرار دهید.
۶در صورت توان از صفحه های کورین و کوارتز (سنگ مصنوعی) بر روی کابینت خود استفاده نمائید . این نوع صفحه های کابینت قیمت بالائی دارند.
۷اگر در آشپزخانه خود پنجره ای دارید حتماً از پرده هایی با نقوش سنتی و کلاسیک استفاده نمائید . از پرده های کرکره ای با رنگ های جیغ امروزی واقعاً پرهیز کنید.
۸در صورتی که خواهان استفاده از میز ناهار خوری در آشپزخانه هستید ترجیحاً از طراح خود بخواهید یک میز نهارخوری طراحی کند و یا حد اقل از میز ناهارخوری چوبی بهره ببرید.

 

شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی شرکت بازسازی ساختمان دکوراسیون منزل بازسازی خانه طراحی دکوراسیون دکوراسیون خانه اجرای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کلاسیک بازسازی ساختمان بازسازی منزل

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: