Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه

سه‏ شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 10:03   |   2689 بازدید

بازسازی آشپزخانه

شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 3:50

      بازسازی آشپزخانه   

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های عملکردی هر خانه می باشد. تقریبا نمی توان یک خانه با شرایط معمول پیدا کرد که مکانی به نام اشپزخانه نداشته باشد و با توجه به فعالیت هایی که در این بخش از خانه رخ می دهد، وجود انواع لوازم و تجهیزات مدرن، ضرورت استفاده از سیستم های تاسیساتی برای آب رسانی، دفع فاضلاب، روشنایی، تهویه، لزوم توجه به بهداشت و نظافت در آن و...، طراحی این فضا را حساس تر وپراهمیت تر می

نمایید . از این سو این فضای عملکردی که از سوی نام گذاران قلب خانه نامیده می شود ، چنانچه از یک رنگ آمیزی و چیدمان معمولی برخوردار باشد هیچ تاثیری جز خستگی و کسالت بر روح افراد خانه به ویژه بانوان نخواهد داشت. چرا که آشپزخانه برای خانمها مهم ترین فضای خانه است زیرا اکثرا بدون اینکه متوجه باشند ¾ وقت خود را در این فضا سپری می کنند و بدون اینکه بدانند چه چیزی باعث خستگی روحی آنها می شود.

http://mehradak.ir/upload/68938172ad694c08a9569baecd443219.jpg

زیرا در اکثر آشپزخانه ها طراحی غیر حرفه ای موجب قرار گیری چیدمان در بدترین حالت خود و استفاده از رنگ های نامناسب در فضا گردیده است. در صورتی که داشتن یک آشپزخانه زیبا با طراحی خاص برای ما ایرانیان بخصوص بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که هریک از ما لایق خانه ای زیبا هستیم و هر خانه لایق یک آشپزخانه با طراحی و چیدمان زیباست. نکته قابل توجه این است که آشپزخانه ها فقط نمایانگر هنر آشپزی نیستند بلکه نمایانگر سلیقه اهل خانه نیز می باشند . در نتیجه بهتر است تا با تغییر در آشپرخانه خود، علاوه بر ایجاد تغییر و تنوع و در خانه خود مکانی زیبا را برای خانه و خانواده ایجاد نماییم. با این کار بر زیبایی خانه خود خواهیم افزود.

اگر در حال ساخت خانه ای جدید هستید و یا قصد دارید آشپزخانه قدیمی خود را به دلایل گوناگون تغییر دهید و یا بازسازی اصولی و اساسی داشته باشید.انتخاب درستی انجام داده اید.زیرا بازسازی یکی از پر طرفدار ترین بخش های حوزه معماری و دکوراسیون داخلی است که می تواند ظاهر دکوراسیون شما را دگرگون کره و یا حتی سبک دکوراسیون شما را تغییر دهد. به این منظور  در ابتدا بهتر است بدانیم چه طرحی را بیشتر دوست دارید؟ برای این کارمی توان  با دیدن سبک های مختلف آشپزخانه و  (الحاق نظرات و سلایق شخصی خود و مشورت با طراح) به طرح مورد نظر دست یافت.

http://www.mehradak.ir/upload/2a8abeac1f4f40368bd77448f9587490.jpg

    بازسازی آشپزخانه شامل موارد زیر می شود:

تعویض کابینت ها
استفاده کردن از وسایل و ابزار جدید
نوسازی و کف آشپزخانه
درصورت نیاز تخریب دیوارها و جا به جایی لوله کشی ها
ساختن یک کانتر زیبا برای ورودی آشپزخانه
...طراحی دیواره های آشپزخانه و

تمام تغییرات فوق باید به صورتی انجام پذیرد که با دیگر اجزای خانه هماهنگی لازم را داشته باشد

ایجاد تنوع در آشپزخانه با تغییرات جزئی          

 باید در نظر داشت که در صورت محدود بودن بودجه برای بازسازی می توان از تغییرات کلی و اساسی مانند: تعویض کابینت ها ،  تخریب دیوارها، تخریب آرک های قدیمی و رابتس کاری ها ، جابجایی لوله کشی ها و...صرف نظر نمود و با بعضی تغییرات جزئی در آشپزخانه تنوع ایجاد کرد. به طور مثال:

تعویض دستگیره کابینت ها، تعویض درب کابینت ها

تغییر در رنگ، طرح و بافت یکی از دیوارهای اصلی آشپزخانه

استفاده از متریال های متنوع نظیر کاشی های کوچک رنگی بر روی دیوار پشت ظرفشویی .

استفاده از رنگ بر روی قسمت هایی ازکف را رنگ و بعد از خشک شدن برای محافظت از رنگ از لاک پلی اورتان استفاده نمود.

تغییر در رنگ و نحوه نورپردازی 

 

 

جهت هماهنگی برای بازدید و یا مشاوره با شماره تلفن 09122524678 تماس گرفته و یا به اطلاعات درج شده در صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید .

 

از نمونه کارهای اجرای دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای ویلا ، بازسازی ساختمان و طراحی نمای ساختمان شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیو داخلی مهرآداک دیدن نمایید .

 

http://www.mehradak.ir/upload/58d477e88ee74e669da4878d08499067.jpghttp://www.mehradak.ir/upload/1227728d31b54ea6830df4f01a48ba9b.jpg

 

اجرای دکوراسیون داخلی داخلی مدرن شرکت معماری شرکت دکوراسیون شرکت بازسازی داخلی کلاسیک طراحی داخلی منزل

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: