Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

انواع کابینت آشپزخانه

انواع کابینت آشپزخانه

شنبه 8 تير‏ 1398 ساعت 22:53   |   3222 بازدید

انتخاب کابینت اشپزخانه و انواع آن

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه محسوب می شود به خصوص در طراحی آشپزخانه های مدرن که اطراف آشپزخانه باز است ودیواری برای جداکردن آشپزخانه از بقیه ی قسمت های خانه وجود ندارد . در نتیجه دکوراسیون همه فضای خانه تحت تأثیر دکوراسیون آشپزخانه است و این موضوع خیلی مهمی است که چه رنگ ها،متریال ها و طراحی هایی برای آشپزخانه در نظر میگیرید چون بر ترکیب رنگی کل فضای خانه تأثیر گذار است .
 در این مقاله سعی کردیم بهترین متریال ها و رنگهایی که در دکوراسیون آشپزخانه استفاده میشود را بررسی کردیم تا بتوانید برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان بهتر تصمیم بگیرید .
رنگ هایی که در سال ۲۰۱۹ -۲۰۱۸ استفاده میشود
شما هم میدانید محدوه رنگی انتخابی ما ، طراحی ظاهری و جو کل خانه را تعیین می کند و این گزینه درآشپزخانه هم صدق می کند .
رنگهایی که در سال جدید ۲۰۱۹ -۲۰۱۸ استفاده می شوند ، رنگ های طبیعی و خنثی مثل فیروزه ای ، خاکی ، خاکستری بلوطی ، سبز آبی ، زغالی و سبز ملایم می باشد . برای استفاده از دو یا چند رنگ ، نارنجی میتواند یکی از انتخاب های کلیدیتان باشد .
در انتخاب رنگ های تیره و شاد و زنده مانند آبی تیره یا روشن هم امکان انتخاب های متنوع تری وجود دارد .
آشپزخانه های دورنگ با رنگ های طبیعی و گرم ،مثل خاکستری ، طلایی ، مسی ،حنایی ، زنجبیلی انتخاب های پر طرفداری برای  سال آینده می باشند . طبیعت در انتخاب رنگ های دکوراسیون داخلی در سال آینده تأثیر خواهد داشت که رنگ های سفالی که از خاک الهام گرفتند تا طیف رنگی سبز که از دشت و صحرا الهام گرفته می شود را شامل می شود .
همانطور که پیداست در سال جدید باز هم ترکیب رنگ های تیره در طراحی های مدرن به چشم میخورد .
این عکس نمونه ای از کابینت های دورنگ می باشد .
زرد زعفرانی که در جزیره آشپزخانه مشاهده می شود هم خوانی زیبایی با رنگ خاکستری ملایم بتن که در کف آشپزخانه وجود دارد ایجاد کرده است .
رنگ های تیره هنوز هم مد هستند
در آشپزخانه های برگزیده در سال های گذشته ، حد اقل از یک رنگ تیره استفاده شده بود ، اما ویژگی جدیدی که به طرح های قبلی اضافه می شود، تضاد بین رنگ های تیره و روشن است . رنگ های تیره در کنار رنگ های ملایم و روشن تر استفاده می شوند .
که این ترکیب سطوح رنگی جذاب و جالبی را در دکوراسیون ایجاد میکند .
در اینجا هاله ای از رنگ های خاکستری و زرشکی دیده می شود که به زیبایی در ترکیبی جالب آمیخته شده است .این آشپزخانه در عین مدرن بودن با تکنولوژی پیشرفته سبک زندگی قدیمی را شامل می شود .
همانطور که گفتیم در سبک معاصر از رنگهای طبیعی که از طبیعت الهام گرفته است همچون استفاده از روکش های جذاب بلوط سفید براق یا بلوط براق برزیلی که در طراحی آشپزخانه بسیار چشم گیر و مرکز توجه می شود و طراحی متفاوتی در آشپزخانه مدرن به وجود می آید .
کابینت آشپزخانه 

همانطور که گفتیم در سبک معاصر از رنگهای طبیعی که از طبیعت الهام گرفته است همچون استفاده از روکش های جذاب بلوط سفید براق یا بلوط براق برزیلی که در طراحی آشپزخانه بسیار چشم گیر و مرکز توجه می شود و طراحی متفاوتی در آشپزخانه مدرن به وجود می آید . 

کابینت آشپزخانه 

متریال های کابینت و روکش آن
جدا از رنگهایی که در سال ۲۰۱۸ استفاده می شود ، وقتی می خواهیم در رابطه با طراحی آشپزخانه صحبت کنیم گرایش هایی هم در متریال آشپزخانه وجود دارد که شامل متریال برای کابینت آشپزخانه و اجرای مختلف است .
ترکیب رنگهای متفاوت با متریال های با کیفیت ، همچون بتن ، چوب ، کورین ، شیشه  یا شیشه بازیافتی ،سرامیک ،فلز یا سنگ در رنگ های مختلف یک گزینه عالی برای داشتن آشپزخانه با طراحی خاص و زیبا می باشد .
در سبک های مختلف از کلاسیک تا مدرن ، در طراحان با متریال های مختلف برای سطوح کار میکنند. مات و براق ، روشن و تیره و سفید هرکدام کارایی و ویژگی های خاص خود را دارند . 

کابینت آشپزخانه 

تصویر پایین مثالی برای نشان دادن سادگی در عین زیبایی می باشد . در این آشپزخانه ، اشکال مدرن و متریال ها را با یک طراحی شیک و کاربردی و جزئیات هنرمندانه در هم آمیخته شده است .
کابینت آشپزخانه 

سبک صنعتی برای اجرای کابینت ها هم هنوز طرفداران خاص خود را دارد .

کابینت آشپزخانه 

آشپزخانه ای که در بالا مشاهده میشود ترکیب ماهرانه ای از تضادها را داخل خود جای داده است ؛ ترکیب سطح های روشن چوبی که به کار گرفته شده احساس لطیفی را در مخاطب ایجاد میکند و با توجه به وجود رنگ های چوبی گرم ، تضادی برای اضافه کردن اجزایی با رنگ خنک چوبی در فضای آشپزخانه ایجاد می شود . تغییر ناگهانی از رنگ روشن به رنگ تیره در کابینت و اجزای دیگر آشپزخانه زیبایی اسرارآمیزی را ایجاد میکند .

سبک سنتی معاصر یا سبک روستایی ،شهری
این سبک یک سبک جالب و منعطف می باشد  که امکان انتخاب طیف گسترده ای از بافت ها و متریال ها را به ما میدهد و شامل ترکیب متنوعی از اجزایی با طراحی معاصر و کلاسیک می باشد .
تنوع عالی برای انتخاب از هر دو سبک  سنتی و معاصر به طراحان آزادی زیادی برای انتخاب اجزایی از هر دو سبک میدهد که به واسطه آن میتوانید در خانه کاملاً مدرنتان آشپزخانه ای روستایی یا آشپزخانه ای کاملاً مدرن با اجزا و جزئیات سنتی داشته باشید که این خود  به جذابیت خانه تان اضافه میکند . 

کابینت آشپزخانه 

آشپزخانه ای که مشاهده میکنید سبک روستایی شهری دارد در اینجا ما اجزای طراحی معاصر و به روز با تکنولوژی بالا همچون چراغ ها و ترکیب متریال ها و وسایل مصرفی را داریم .
همه ی جزئیات از متریال های طبیعی بوده که در اینجا از چوب و کاشی های سرامیک که با یکدیگر ترکیب شدند استفاده شده است .
در تصویر بالا سعی شده از متریال های  تاثیر گذار بر این سبک همچون مس‌ ،‌ چوب ، مرمر وشیشه استفاده شود  طراحان داخلی برای طراحی آشپزخانه به این سبک جذابیت خانه های روستایی را با اجزای کارآمد دکوراسیون داخلی در همدیگر آمیخته اند .
متریال ها و رنگ های صفحه کابینت ۲۰۱۸
وقتی صحبت از رنگ و متریال برای صفحه کابینت آشپزخانه می شود بهتراست که علاوه بر توجه به مد روز بودن آنها به دوام و ماندگاری و طول عمر بالا ، کارایی و ظاهر مناسب توجه شود .
صفحه روی کابینت کوارتز
کوارتز متریال جذابی شناخته می شود که هم تنوع رنگ خوبی دارد و هم طول عمر بالایی دارد . صفحه کابینت کوارتز رنگ های جذاب و تأثیر گذاری در طیف های رنگی سفید خاکستری یا مشکی ارائه میدهد انتخاب کردن این صفحه کابینت های کوارتز برای سبک آشپزخانه های مدرن همواره رو به افزایش است . 
صفحه روی کابینت گرانیت
گرانیت همچنان به عنوان پر طرفدارترین متریال برای صفحه روی کابینت مورد استفاده قرار میگیرد .
همیشه به عنوان یکی از ماندگارترین و مقاوم ترین در برابر ترک خوردن و خرد شدن شناخته شده است . به راحتی میتوان قابلمه داغ را روی آن قرار داد یا هرچیزی روی آن برش داد هیچ تغییر شکلی نمیدهد و هر چیزی روی آن ریخته شود به راحتی پاک میشود .
صفحه روی کابینت مرمر
مرمر به معنی لوکس و شیک می باشد و این گزینه یک انتخاب شیک و کلاسیک برای هر آشپزخانه ای زیبا شناخته میشود.
مرمر یک متریال زیبا و کاربردی می باشد که رنگ ها ی متنوعی دارد .
این متریال به خوبی در برابر دما و آسیب های فیزیکی مقاومت دارد فقط باید در مورد لکه ها با احتیاط باشید . 

کابینت آشپزخانه 

صفحه کابینت فلزی
فلز یک انتخاب بروز و کاملاً پر طرفدار  برای طراحی های مدرن و شهری میباشد .
درخشش فلز برای هر انسانی غیر قابل مقاومت و وسوسه برانگیز است. جدید ترین تکنولوژی ها و اختراعات ، طول عمر بالا و پایداری در مقابل زنگ زدگی  را برای سطوح فلزی طراحی شده برای کابینت های آشپزخانه ارائه می دهند . 
صفحه کابینت از چوب اصلاح شده
چوب برای کسانی که دنبال یک متریال شیک و طبیعی هستند پیشنهاد می شود . این متریال علاوه بر جذابیت و زیبایی انتخابش به عنوان صفحه کابینت بر خلاف سنگ های طبیعی مانند مرمر و گرانیت با طبیعت سازگارتر است و به علت اینکه قابلیت اصلاح و استفاده مجدد را دارد پایداری بیشتری دارد .

کابینت آشپزخانه 

کابینت های فلزی
در سال ۲۰۱۷ آشپزخانه ای به نام مینا توسط میناک کیؤلو معرفی شد.یک طرحی جدید با روکشی که حالت زنگ زده و پوسیده دارد .
این آشپزخانه ایتالیایی متریالی خاص و غیر عادی دارد و جزیره ای که برای این آشپزخانه طراحی شده کاربردی و چند منظوره طراحی شده است .
کاشی هایی که در این جزیره طراحی شده است به عنوان یک طرح خلاقانه ، هنری شناخته می شود که به این آشپزخانه آهنی کمی رنگ و روح بخشیده در امسال هم شاهد این طرحهای عجیب و شگفت انگیز باشید . 

از نمونه کارهای اجرای دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای ویلا ، بازسازی ساختمان و طراحی نمای ساختمان شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیو داخلی مهرآداک دیدن نمایید

کابینت آشپزخانه 

آشپزخانه های کوچک با فضای آشپزی بزرگ
با گذشت زمان در خانه های آپارتمانی و زندگی شهری ،آشپزخانه های خیلی بزرگ یک ضرورت محسوب نمی شوند. افرادی که آشپزی را دوست دارند ولی خیلی کم وقت خود را صرف آشپزی میکنند ممکن است که بخواهند آشپزخانه ای کوچک داشته باشند ، در اینجا چند نمونه از طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک تقدیمتان می شود . 

کابینت آشپزخانه 

کابینت آشپزخانه

شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی شرکت بازسازی ساختمان دکوراسیون منزل بازسازی خانه طراحی دکوراسیون دکوراسیون خانه اجرای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کلاسیک بازسازی ساختمان بازسازی منزل

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: