Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

نکاتی برای طراحی و تجهیز فست فود

نکاتی برای طراحی و تجهیز فست فود

چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399 ساعت 21:18   |   2344 بازدید

امروزه تجهیز و راه اندازی رستوران و فست فود مخاطبان بسیاری جذب کرده است. به همین سبب افراد زیادی به دنبال راه کار هایی برای طراحی فست فود و یا تجهیز آن هستند. در بازارهای مدرن دنیای امروز با پدیده ای روبرو هستیم که شاید بتوان آن را بحران انتخاب نامگذاری کرد. همانطور که مطلع هستید امروزه در ازاء تقاضای مشتری پاسخ های بسیار متفاوت و گوناگونی ارایه میشود . در نتیجه در چنین شرایطی متفاوت بودن کلید موفقیت در یک کسب و کار نو پا است. البته که متفاوت بودن فرآیندی بسیار طولانی و دشوار است که نیاز به ساعت ها تلاش و تفکر هدفمند دارد.

وقتی صحبت از طراحی و تجهیز فست فود در میان است لیست بلند بالایی از رقبای موجود وجود دارد و دقیقا به همین است که باید تمامی فاکتور های مهم و تاثیر گذار را برای داشتن یک فست فود استاندارد در نظر گرفت. مواردی از جمله انتخاب مناسب رنگ، چیدمان و نوع مبلمان داخلی، نوع نورپردازی و تجهیزات که در اینجا به شرح مختسری پیرامون این مو ارد میپردازیم

روانشناسی رنگ در طراحی فست فود

روانشناسی رنگ در طراحی رستوران و فست فود ، یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفت. حتی تم رنگی که برای تجهیزات فست فود انتخاب می کنیم، نکته اصلی و عامل اولیه در جذب مشتری می باشد. این رنگ ها باید به نحوی انتخاب شوند که با دکوراسیون و حتی منو رستوران و فست فود همخوانی داشته و علاوه بر آن، ذهن مشتری را نیز به سمت آرامش و ثبت خاطره سوق دهد. این گونه است که یک فست فود می تواند خود را در ذهن مشتری ثبت کند و دلیلی برای بازگشت مشتری به رستوران باشد.

تاثیر نور در طراحی رستوران و فست فود

در کنار مبحث رنگ آمیزی و طرح های خلاقانه و خاص در دکوراسیون داخلی فست فود که نظر مشتری را به خود جلب می کند, نورپردازی صحیح و مناسب در محیط و چیدمان مبلمان نیز یکی از موارد تاثیرگذار در طراحی و تجهیز فست فود می باشد. در صورت رعایت این دو نکته کلیدی مشتری در کمال آرامش و آسودگی کامل غذای خود را میل می کند. نورپردازی مناسب به این معنی است که باید تمامی المان های طراحی شده به خوبی در معرض دید قرار گرفته شود ، همچنین باید دقت کنیم تا ذهن مشتری را درگیر یک نقطه خاص نشود .

استفاده از تجهیزات مناسب در فست فود

بهتر است چیدمان مبلمان فست فود ، به گونه ای باشد که در وهله اول هر گروه مشتری حریم و فضای اختصاصی خود را داشته باشد و در عین حال از کل فضای سرویس دهی به مشتری بهترین استفاده صورت بگیرد تا بتوان به بالا ترین سطح بازدهی دست یافت. اگر هنگام طراحی و تجهیز فست فود، دو موضوع نور پردازی و چیدمان مبلمان با دقت انجام شود یقینا مشتری در هنگام میل یک وعده غذایی نور کافی و حریم شخصی استاندارد را تجربه خواهد کرد.

و در پایان مهمترین موضوع در موفقیت یک فست فود و رستوران غذای با کیفیت و خوب و همچنین زمان سرویس دهی مقبول می باشد و این نیز از دیگر مواردی است که لزوم انتخاب تجهیزات مناسب برای رستوران و فست فود را نشان میدهد. چراکه تجهیزات خوب میتواند زمان سرویس دهی را به شدت کاهش دهد.

رعایت کردن تمام این عوامل در کنار یکدیگر پروژه مورد نظر میتواند پتانسیل موفقیت در آینده را داشته باشد. 

جهت هماهنگی برای بازدید و مشاوره ی رایگان  با شماره تلفن 09122524678 و یا اطلاعات درج شده در صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید .

از نمونه کارهای طراحی نمای کلاسیک ، طراحی و اجرای نمای ویلایی ، بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی ما دیدن نمایید. 

طراحی کافه طراحی کافه کتاب طراحی کافه رستوران طراحی رستوران طراحی کافی شاپ دکوراسیون داخلی شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی بازسازی خانه بازسازی منزل طراحی دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک اجرای رستوران طراحی سفره خانه

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: