Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

فنگ شویی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

فنگ شویی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

سه‏ شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 22:48   |   2077 بازدید

 فنگ شویی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

چهار شنبه 25 بهمن 1396 ساعت 5:10

فنگ شویی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی
فنگ شویی هنر باستانی شرقی ، برای قرار دادن هر وسیله در جای صحیح خود در دکوراسیون داخلی منزل و یا در محیط کار است . هنگامی که انسان و محیط پیرامون او باهم هماهنگ باشند ، نتیجه اش زندگی خوب همراه با موفقیت برای ماست و در واقع هدف از فنگ شویی نیز رسیدن به همین آسایش و موفقیت است .
در فنگ شویی بکار بردن نقاشی های متعدد میتواند انرژی های مثبت محیط را افزایش دهد مثل : سلامتی ، دانش ،خانواده ، عشق ، شهرت و ثروت و ...
برای افزایش طول عمر از عکس هایی همچون : دختران زیبا ، آهوی کوهی ، درخت کاج یا بامبو استفاده میشود .
برای برقرار کردن فضای دانش یا معرفت از رنگ زرد یا بژ استفاده می شود .
برای پیشرفت کاری اتاق کار را در سمت شمالی خانه قرار داده و از رنگ سفید در منزل نیز برای استحکام پیوند خانوادگی استفاده می شود .
پنج عنصر اصلی فنگ شویی در دکوراسیون و چیدمان
در فلسفه چینی پنج عنصر داریم ، این پنج عنصر همچون چوب ، آتش ، خاک ، فلز و آب هستند .
عدد ۵ در چین عدد بخت است . آن ها بر این باور هستند که جهان از این پنج عنصر ساخته می شود و این عنصرها نشانگر تغییر هستند و هر یک عنصر بعدی را خلق می کند .
چرخه سازنده : این عنصرها نشانگر تغییر هستند و هر یک عنصر بعدی را می آفریند یعنی آب ، چوب را تغذیه میکند / چوب سوخت آتش است / آتش ، به شکل خاکستر در میآید و خاک را تشکیل می دهد / فلز از خاک به دست می آید / و در پایان فلز می تواند مانند آب جاری شود .
چرخه مخرب :‌اگر این عناصر به درستی استفاده نشوند می توانند چرخه مخرب و زیان باری ایجاد کنند و خیلی خطرناک می شوند.
آب آتش را خاموش می کند /آتش فلز را ذوب می کند /فلز چوب را میبرد/چوب خاک را فرسایش میدهد/خاک ، آب را آلوده میکند.
چرخه تحلیل برنده :برعکس چرخه سازنده است چون آتش چوب را تحلیل میبرد . چوب آب را ضعیف میکند . آب فلز را ، فلز خاک را ،و خاک آتش را تحلیل میبرد .چرخه تحلیل برنده با چرخه مخرب فرق دارد زیرا چرخه مخرب انرژی منفی تولید میکند ولی چرخه تحلیل برنده انرژی منفی ایجاد نمیکند و فقط عنصر را کمی ضعیف میکند به این ترتیب اگر عنصری بیش از حد در دکوراسیون داخلی استفاده شده باشد می توانیم از چرخه تحلیل برنده استفاده کنیم تا بدون ایجاد انرژی مخرب تعادل را در محیط به وجود بیاوریم.

جهت هماهنگی برای بازدید و مشاوره رایگان با شماره تلفن 09122524678 تماس گرفته و یا به اطلاعات درج شده در صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید . 

از نمونه کارهای اجرای دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان ، طراحی و اجرای ویلا و کابینت آشپزخانه شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک دیدن نمایید

 

شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی شرکت بازسازی ساختمان دکوراسیون منزل بازسازی خانه طراحی دکوراسیون دکوراسیون خانه اجرای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کلاسیک بازسازی ساختمان بازسازی منزل

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: