Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه

دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 23:14   |   2292 بازدید

بازسازی آشپزخانه

سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 5:0

بازسازی آشپزخانه

از دید معماران آشپزخانه قلب خانه می باشد و معمولاً خانم های ایرانی بیشترین وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند . آشپزخانه در زیبایی و دکوراسیون داخلی منزل نیز سهم بسزایی دارد . مخصوصاً امروزه که آشپزخانه ها بیشتر به صورت اپن می باشند و در معرض دید هستند این موضوع از اخمیت بیشاری برخوردار شده است . بازسازی آشپزخانه امروزه شامل تعویض کابینت ها ، تخریب دیوارها ، تخریب آرک های قدیمی و رابیتس کاری ها ،نوسازی و حتی در صورت لزوم جابه جایی لوله کشی ها ،کف سازی ، کاشی بین کابینتی و ... می باشد .

اولین موردی که باید در رابطه با دکوراسیون آشپزخانه به آن توجه کنیم انتخاب رنگ درب های کابینت می باشد که لازم است رنگی انتخاب شود که با دیگر بخش ها هماهنگی کافی را داشته باشد .

http://mehradak.ir/upload/21dc83b3a568417fafb9ae065ec74174.jpg

اگر شما قصدی کلی در بازسازی آشپزخانه شامل اسباب و وسایل موجود در آشپزخانه ، کابینت ها ، پرده ها ، کف و وسایل برقی داشته باشید بسیار پر هزینه خواهد بود ولی به روش های دیگر در آشپزخانه می توان این تغییرات را ایجاد کرد و توجه داشته باشید لازم نیست برای این تغییرات هزینه زیادی پرداخت کنید بلکه به روش های دیگری میتوانید در آشپزخانه تغییرات ایجاد کنید .
تعویض بخشهای جزئی مثل دستگیره کابینت ها ، درب کابینت ، علاوه بر تعویض بخش های فرسوده شده جلوه ای تازه به کابینت ها و محیط آشپزخانه ایجاد می شود .

یکی دیگر از مواردی که در نوسازی آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارد تغییر رنگ یکی از دیواره هایی است که از بخش کابینت ها بیرون زده است . استفاده از رنگی متناسب با رنگ کابینت آشپزخانه و یا استفاده از یک کاغذ دیواری روشن انتخاب مناسبی برای این کار است .

تعویض چراغ های آشپزخانه و تامین نور مناسب

چراغ های کابینت معمولا به هم شبیه هستند اما انتخاب یک چراغ با طرحی متفاوت از آنچه عموم مردم استفاده میکنند می تواند تاثیر شگرفی در منحصر بفرد شدن فضای آشپزخانه داشته باشد .

متریال مناسب برای تعویض کابینت کلاسیک ، کابینت ممبران است و برای طرفدار سبک مدرن ، کابینت های گلاس پیشنهاد میشود .

موارد مهم که در بازسازی آشپزخانه تغییر میکند

نوسازی درب های کابینت
استفاده کردن از وسایل و ابزار جدید
نوسازی کف آشپزخانه
تعیین مناسب ارتفاع کابینتها
ساختن یک کانتر زیبا برای ورودی آشپزخانه
استفاده کردن از ساختار جزیره ای
همخوانی داشتن با دیگر اجزای خانه

 

شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی شرکت بازسازی ساختمان دکوراسیون منزل بازسازی خانه طراحی دکوراسیون دکوراسیون خانه اجرای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کلاسیک بازسازی ساختمان بازسازی منزل

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: