Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

شرکت معماری

شرکت معماری

دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 23:01   |   2071 بازدید

شرکت معماری

چهار شنبه 21 شهریور 1397 ساعت 23:51

شرکت معماری

شرکت معماری، استودیوی معماری، یا آتلیه معماری دربرخی کشورها از جمله بریتانیا به شرکتی گفته می شود که خدمات تخصصی معماری را ارائه می کند. در حالی که در دیگر کشورها مثل آمریکا شرکت معماری شرکتی است که یک یا چند معمار دارای پروانه را به کار میگیرد و در حوزه معماری مشغول فعالیت است.

دقت، نظم و خلاقیت و...

مهندس معمار باید روش مند و منطقی باشد. همچنین باید برنامه های طرح و نقشه کشی کامپیوتر را بداند ، با ضوابط اجرایی آشنایی کامل داشته باشد و بتواند در شرایط کاری پرفشار کار کند. مهندس معمار باید فردی دقیق، منظم و خلاق باشد و با تکیه بر قدرت تجسم، ذوق هنری و علم مهندسی خود به طراحی نقشه ی ساختمان های مختلف بپردازد.

شرح خدمات شرکت های معماری

طراحی (تک بنا یا مجموعه زیستی کوچک)، طراحی مجموعه های بزرگتر. از طراحی اولیه تا مراحل اجرایی کار و طراحی اجزا و عناصر تشکیل دهنده بنا.

نظارت عمومی و عالی بر صحت انجام کار در عملیات اجرایی ساختمان(نظارت)

مدیریت و هماهنگی اجرایی  پروژه های معماری( مدیریت پروژه)

تاسیس و سرپرستی موسسات پیمانکاری و احداث ساختمان

همکاری با کلیه متخصصین که کار آنها به نحوی با ساماندهی محیط زیست مرتبط است.مانند اکولوژِست ها، جغرافی دانان، اقلیم شناسان، برنامه ریزان اقتصادی و اجتماعی و ...

طراحی پارک ها و میادین شهری و محوطه سازی آنها

مشارکت در پروژه های برنامه ریزی و طراحی شهری و شهرسازی

طراحی، نظارت و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی فضاهای مختلف معماری

انجام کارهای پژوهشی و آموزشی در زمینه طراحی فضا

جهت هماهنگی برای بازدید و یا مشاوره با شماره تلفن 09122524678 تماس گرفته و یا به اطلاعات درج شده در صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید .

از نمونه کارهای اجرای دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای ویلا ، بازسازی ساختمان و طراحی نمای ساختمان شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیو داخلی مهرآداک دیدن نمایید .

شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی شرکت بازسازی ساختمان دکوراسیون منزل بازسازی خانه طراحی دکوراسیون دکوراسیون خانه اجرای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کلاسیک بازسازی ساختمان بازسازی منزل

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: